Tag Archives: negativa kommentarer

Värmebölja & kundservice

Image tummar.jpg

Det är något visst med våren. Särskilt så fort solen visar sig. Tiden rusar! Och plötsligt har det blivit sommar. Så, vad har vi gjort på sistone? Bland annat har vi ägnat oss åt spännande uppdrag inom digital kundservice. När kunders recensioner, till exempel google …

Läs hela inlägget: Värmebölja & kundservice

Att bemöta negativa kommentarer

Image att-bemota-kommentarer.jpg

Vi lever i en digital värld där vad som verkar som små kommenterar kan få förödande effekter om de inte hanteras på rätt sätt. Vi syftar på negativa kommentarer publicerade på till exempel Facebook, blogg eller Twitter. Förr var en …

Läs hela inlägget: Att bemöta negativa kommentarer

Dialog i sociala medier – en utmaning

Image bubblor.jpg

Mycket av det vi på Kreafon arbetar med för tillfället kretsar kring dialoger i sociala medier. Att skapa positiva dialoger – och att undvika negativa. Företag vill att kunderna sprider det goda ryktet, man önskar mer delaktighet och många funderar över hur man…

Läs hela inlägget: Dialog i sociala medier – en utmaning