”Bra utbildning! Peppad! Lärde mig mycket!”

Image utbildning_1.png

Vi har sagt det förut – det finns inget bättre än nöjda deltagare! De senaste veckorna har vi varit i Sörmland, Bohuslän, Dalarna och Småland. Vi har träffat kommunikatörer, ledningsgrupper, marknadsavdelningar, politiker, kundtjänstkommunikatörer, företagare och styrelsemedlemmar. Allt från varumärke och sociala medier till…

Läs hela inlägget: ”Bra utbildning! Peppad! Lärde mig mycket!”

Relaterade nyheter

  • 3 myter och missförstånd om sociala medier #13 myter och missförstånd om sociala medier #1 Jag har upptäckt att det finns många ”sanningar” om sociala medier. De behöver inte alls vara sanna! :) Här är några exempel. ”Linkedin är bara för rekrytering. Därför ska HR ha hand om vår Linkedin-sida.” Nja. Visst kan Linkedin vara en bra kanal i syfte att ...
  • Varför är Norrland så bra på Facebook?Varför är Norrland så bra på Facebook? I alla tre rapporter vi gjort om Kommunen på Facebook så har flera norrländska kommuner toppat listorna. När man jämför antal gillare med hur många som bor i kommunen, så blir det väldigt mycket Norrland i topp-10. Några har frågat oss: Beror inte det på att de kommunerna...
  • Låt inte sociala medier bli en dyr tidstjuvLåt inte sociala medier bli en dyr tidstjuv Häromdagen utmanades jag (Lena) av en vän och kollega som helt enkelt undrade: Hur blir det business i sociala medier? Det finns många svar på den frågan. Både bra och dåliga! Personligen är jag smått allergisk mot buzzwords och standardsvar. Dessutom gäller inte gårdagens svar idag. Mycket har ...
  • Sociala medier finns inteSociala medier finns inte “Sociala medier finns inte”. Det är den provocerande titeln på vårt senaste blogginlägg och handlar om hur internetbranschen, i vilken vi själva ingår, alldeles för ofta fokuserar på de kommersiella möjligheterna med sociala medier och mörkar ...
  • Twitterfavoriter och näringslivets sociala medieanvändning – söndagssnabbisarTwitterfavoriter och näringslivets sociala medieanvändning – söndagssnabbisar Favoriter på Twitter är något som diskuteras med jämna mellanrum. Jag skrev om det tidigare. Nu har några forskare gjort en mindre undersökning (606 twittrare har tillfrågats vilket ska jämföras med de 255 miljoner månatliga aktiva twittrare som finns i världen) ...
  • Vass kundtjänst i sociala medierVass kundtjänst i sociala medier Grattis till Sappa, som vi haft nöjet att arbeta med. Alltid kul när det går bra för kunder! De är ett av fyra svenska företag som svarar på 100% av användarnas inlägg på Facebook. Med en genomsnittlig svarstid på 72 minuter är de dessutom ...
  • Steg för steg: Öka försäljningen med 20%Steg för steg: Öka försäljningen med 20% Organisationer med bra samarbete mellan marknad och sälj kan öka försäljningen med 20% per år.  0 Som digitala strateger möter vi ofta B2B-företag där de marknadsansvariga i företaget och säljteamet arbetar som två helt separata enheter. ...
  • Steg för steg: Öka försäljningen med 20%Steg för steg: Öka försäljningen med 20% Organisationer med bra samarbete mellan marknad och sälj kan öka försäljningen med 20% per år.  0 Som digitala strateger möter vi ofta B2B-företag där de marknadsansvariga i företaget och säljteamet arbetar som två helt separata ...

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>