Låt inte missnöjda kunder sänka ert varumärke – Varumärkesskolan #5

Image varumarke_kundtjanst.png

Hittills har jag (Lena) aldrig träffat på ett företag som inte vill stärka sitt varumärke. Det vill ju alla. Ändå är det överraskande många företag som mer eller mindre aktivt jobbar för att sänka sitt varumärke när det väl kommer…

Läs hela inlägget: Låt inte missnöjda kunder sänka ert varumärke – Varumärkesskolan #5

Relaterade nyheter

  • Låt inte sociala medier bli en dyr tidstjuvLåt inte sociala medier bli en dyr tidstjuv Häromdagen utmanades jag (Lena) av en vän och kollega som helt enkelt undrade: Hur blir det business i sociala medier? Det finns många svar på den frågan. Både bra och dåliga! Personligen är jag smått allergisk mot buzzwords och standardsvar. Dessutom gäller inte gårdagens svar idag. Mycket har ...
  • ”Sociala medier fungerar inte!””Sociala medier fungerar inte!” Då och då får jag (Lena) höra att sociala medier inte fungerar. Och självklart förstår jag den besvikelse och irritation som kan uppstå när det liksom inte går som man vill. Men. Sociala medier fungerar :) För att få dem att fungera som man vill finns...
  • 5 goda anledningar att använda Linkedin5 goda anledningar att använda Linkedin Det är inte ofta jag håller inspirationsföreläsning. Jag har oftare längre workshops och utbildningar, på minst en halvdag. Men ibland händer det. Det är en utmaning att hålla sig inom en timme, men det går! :) På sistone har jag fått möjlighet att träffa konsult- och ...
  • Konsten att kommunicera med allmänheten i sociala medierKonsten att kommunicera med allmänheten i sociala medier I fredags pratade jag (Lena) om utmaningar och möjligheter för kommuner på Facebook och i andra sociala medier. Det jag pratade om gäller även myndigheter och andra offentliga verksamheter. Jag har arbetat med kommunikation i mer än 15 år. Lika länge har jag ...
  • Branschorganisationen i sociala medierBranschorganisationen i sociala medier Tidig morgon eller sen kväll, genom tågfönstret, det är oftast så jag (Lena) upplever Stockholm. Dagarna brukar vara så intensiva att det inte blir mycket mer än så, men det är inte så bara! Förra veckan höll jag en heldag...
  • 12 värdefulla fakta om Inbound Marketing 201612 värdefulla fakta om Inbound Marketing 2016 Allt fler företag inser att deras marknadsföring bör utgå från kundens beslutsprocess och inte utifrån vad företaget vill sälja. 0 Inbound Marketing håller på att fullständigt ta över som marknadsföringsstrategi världen över.  Konceptet har mer eller mindre revolutionerat sättet...
  • 12 värdefulla fakta om Inbound Marketing 201612 värdefulla fakta om Inbound Marketing 2016 Allt fler företag inser att deras marknadsföring bör utgå från kundens beslutsprocess och inte utifrån vad företaget vill sälja. 0 Inbound Marketing håller på att fullständigt ta över som marknadsföringsstrategi världen över.  Konceptet har mer eller mindre revolutionerat ...
  • ”Twitter fungerar inte””Twitter fungerar inte” Ganska ofta träffar jag (Lena) personer som har provat att twittra och säger ”Twitter fungerar inte”. Jag liknar ibland Twitter vid ett rum fullt med människor. Ett rum där det surrar och minglas. Vad skulle hända om du gick in i det rummet och inte sa ett...

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>