Min presentation om Facebook-kampanjande på #ssmx

Image 20130223-120918.jpg

Jag höll idag en presentation på #ssmx (Stockholm Social Media Exchange) om Scandics Facebook-kampanj. Se mig i efterhand – LIVE at http://bit.ly/UTohaL Tack @trulytherese för bästa sessionen hittills under #ssmx. Få se om förstaplatsen håller hela dagen igenom ;) — Daniel Erkstam (@erkstam) February 23, 2013 Therese …

Läs hela inlägget: Min presentation om Facebook-kampanjande på #ssmx

Relaterade nyheter

  • Min presentation om Facebook-kampanjande på #ssmxMin presentation om Facebook-kampanjande på #ssmx Jag höll idag en presentation på #ssmx (Stockholm Social Media Exchange) om Scandics Facebook-kampanj. Se mig i efterhand – LIVE at bit.ly/UTohaL Tack @trulytherese för bästa sessionen hittills under #ssmx. Få se om förstaplatsen håller hela dagen igenom ;) — Daniel Erkstam...
  • Hur gör du för att lyckas med ditt företags närvaro i sociala medier?Hur gör du för att lyckas med ditt företags närvaro i sociala medier? Hur mäter man sociala medier? Vilka kanaler ska man vara aktiv i? Hur lång tid får det gå innan man svarar på ett inlägg på Facebook? Detta och andra frågor svarade Johannes Sundlo, Mari Dahlén och jag på under en paneldiskussion från Operaterrassen i morse.Foto: Therese Göterheim @tesasVill...
  • Det här är Social shoppingDet här är Social shopping Idag stapplade jag hem från jobbet alldeles för sent, efter att ha debatterat målsättningar för året, prioriteringar och kanalstrategier. Så jag kände att jag behövde pigga upp mig med ett besök på Kicks. Det första fick jag syn på när jag kom in, var ett nagellack som jag sett @lipgloss_bitch posta på Instagram. Det adderade jag genast i varukorgen! Medan jag gled runt bland hyllorna checkade jag in i butiken via Foursquare, och upptäckte att @HMetsis innehade borgmästartiteln. […]
  • Det här är Social shoppingDet här är Social shopping Idag stapplade jag hem från jobbet alldeles för sent, efter att ha debatterat målsättningar för året, prioriteringar och kanalstrategier. Så jag kände att jag behövde pigga upp mig med ett besök på Kicks.Det första fick jag syn på när jag kom in, var ett nagellack som jag sett ...
  • Hur skapar man konto på Google+ som företag?Hur skapar man konto på Google+ som företag? Fråga: Hej Therese! Återigen får jag tacka för dina tips som hjälper mej på traven och håller mej uppdaterad. Har en fråga om Google Plus. Är det ok att skapa ett Google+ konto som företagskonto (separat från min privata profil)? /Irene Svar: Hej Irene. Ja, så länge det är en @gmail.com- eller @google.com -adress du använder för att skapa ...
  • Hur skapar man konto på Google+ som företag?Hur skapar man konto på Google+ som företag? Fråga: Hej Therese! Återigen får jag tacka för dina tips som hjälper mej på traven och håller mej uppdaterad. Har en fråga om Google Plus. Är det ok att skapa ett Google+ konto som företagskonto (separat från min privata profil)? /IreneSvar: Hej Irene. Ja, så länge det är en @gmail....
  • Hur gör du för att lyckas med ditt företags närvaro i sociala medier?Hur gör du för att lyckas med ditt företags närvaro i sociala medier? Hur mäter man sociala medier? Vilka kanaler ska man vara aktiv i? Hur lång tid får det gå innan man svarar på ett inlägg på Facebook? Detta och andra frågor svarade Johannes Sundlo, Mari Dahlén och jag på under en paneldiskussion från Operaterrassen i morse. Foto: Therese Göterheim @tesas Vill...
  • Rusta för realtidsinteraktioner i sociala medierRusta för realtidsinteraktioner i sociala medier De flesta stora varumärken har börjat mäta insatser i sociala medier och inser att engagemang och kundservice påverkar resultaten mycket mer än rabatter, tävlingar och utlottningar. En trend som kommer att bli tydlig 2013, är realtidsinteraktioner. Realtidsinteraktioner mellan kund och företag i sociala medier kännetecknas ofta av både starkt engagemang och kundtjänst-ärenden som rör upp heta känslor. Vi i resebranschen blir kanske först ut att få känna på det här i verkligheten, med […]

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>