Tre tips från säljcoachen

Image ullalisathorden.png

”För min del innebär säljande att skapa ett gott köpklimat – om det visar sig att kunden behöver det jag står för och det jag erbjuder.” Så säger Ulla-Lisa Thordén som i drygt 30 år har hjälpt hundratals företag att lyckas bättre med sina affärer. Ulla-Lisa är…

Läs hela inlägget: Tre tips från säljcoachen

Relaterade nyheter

  • Sociala medier – i Sverige och i världenSociala medier – i Sverige och i världen För några veckor sedan var jag (Lena) i Seoul, Sydkorea. Det är på många sätt omtumlande att vara i en så stor stad. I Seoul med omnejd bor det runt 30 miljoner människor! En sak som är intressant med Sydkorea, för den som försöker sig in ...
  • Kursdag om utmaningar i sociala medierKursdag om utmaningar i sociala medier Det blev en intensiv dag hos Swedma i fredags. Tre timmar om aktuella utmaningar i sociala medier. Tre timmar! Ja, jag (Lena) fick prata mitt snabbaste :) Skämt åsido så är det ett högaktuellt ämne, som intresserar mig mycket. Utmaningen för min del var att prata relevant...
  • Konsten att fota med mobilenKonsten att fota med mobilen Systemkameran fick inte följa med på semestern i år, och jag har nog aldrig fotat så mycket mobilen som i sommar. Dels för att jag gillar kameran i min nya mobil, men också för att upptäcka olika appar och redigeringsmöjligheter. En fascinerande värld! Bilder blir...
  • Undvik de vanligaste marknadsförings-missarnaUndvik de vanligaste marknadsförings-missarna Tre tips som kan ge din digitala marknadsföring en rejäl skjuts framåt 0 Det är alltid roligt att träffa nya företag och höra om hur de arbetar med digital marknadsföring. Alla har olika förutsättningar och mål Men likheterna...
  • Undvik de vanligaste marknadsförings-missarnaUndvik de vanligaste marknadsförings-missarna Tre tips som kan ge din digitala marknadsföring en rejäl skjuts framåt 0 Det är alltid roligt att träffa nya företag och höra om hur de arbetar med digital marknadsföring. Alla har olika förutsättningar och mål Men...
  • Att skriva i sociala medier – gör inte som alla andraAtt skriva i sociala medier – gör inte som alla andra Jag har märkt att många tror att jag har en massa bestämda åsikter om vad man ska och inte ska göra i sociala medier. Det är precis tvärtom faktiskt! :) Min grundinställning är att det egentligen inte finns några rätt och fel (så länge man håller sig inom lagens...
  • Att bemöta troll i sociala medierAtt bemöta troll i sociala medier En del företag, organisationer och frontfigurer råkar ut för dem i sina sociala medier, nättrollen. Då är det vara bra att vara förberedd. I guiden Kommentarer i sociala medier skriver jag om en enkel och användbar metod som jag kallar BUS. Nu har...
  • PR-tips för kultur, nöje och turism #3PR-tips för kultur, nöje och turism #3 Tre snabba tips för dig som jobbar med kultur och nöjen och vill bli bättre på PR. Se även tidigare inlägg här i bloggen. Om du vill veta ännu mer, så håller vi kursen a href=”http://www.kreafon.se/utbildning/pr-kultur-nojen/”>PR Kultur ...

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>