Värmebölja & kundservice

Image tummar.jpg

Det är något visst med våren. Särskilt så fort solen visar sig. Tiden rusar! Och plötsligt har det blivit sommar. Så, vad har vi gjort på sistone? Bland annat har vi ägnat oss åt spännande uppdrag inom digital kundservice. När kunders recensioner, till exempel google …

Läs hela inlägget: Värmebölja & kundservice

Relaterade nyheter

  • Värmebölja & kundserviceVärmebölja & kundservice Det är något visst med våren. Särskilt så fort solen visar sig. Tiden rusar! Och plötsligt har det blivit sommar. Så, vad har vi gjort på sistone? Bland annat har vi ägnat oss åt spännande uppdrag inom digital kundservice. När kunders recensioner, till exempel...
  • Arbetsgivarvarumärket & rekrytering i sociala medierArbetsgivarvarumärket & rekrytering i sociala medier Snart är det dags för nästa upplaga av kursen Arbetsgivarvarumärket & rekrytering i sociala medier. Den vänder sig till alla som jobbar med HR och rekryteringskommunikation, på ett företag eller i en offentlig verksamhet. Enkelt förklarat handlar kursen om ”digital employer branding”, att använda sociala ...
  • Arbetsgivarvarumärket & rekrytering i sociala medierArbetsgivarvarumärket & rekrytering i sociala medier Snart är det dags för nästa upplaga av kursen Arbetsgivarvarumärket & rekrytering i sociala medier. Den vänder sig till alla som jobbar med HR och rekryteringskommunikation, på ett företag eller i en offentlig verksamhet. Enkelt förklarat handlar kursen om ”digital employer branding”, att använda sociala medier för att stärka ...
  • Smarta knep för ett bättre instagrammandeSmarta knep för ett bättre instagrammande I torsdags hade vi premiär för kursen Bilder & Likes – och vilka dagar vi har haft :) Jag (Lena) är grymt imponerad av alla kursdeltagare! På torsdagen mötte jag en ganska tystlåten och försynt grupp. I fredags eftermiddag sa jag ”på återseende” till en ...
  • Deeped sätter ord på mina tankar – sociala medier och digital transformationDeeped sätter ord på mina tankar – sociala medier och digital transformation Jag håller regelbundet föreläsningar för kursdeltagare på en kurs för blivande styrelsemedlemmar. Föreläsningar handlar om sociala medier och varför det är viktigt för styrelser att förstå och förhålla sig till sociala medier. För mig är det så ...
  • Använd årsredovisningen i employer branding kommunikationenAnvänd årsredovisningen i employer branding kommunikationen Idag har jag och min kollega Tommie Cau talat på Hallvarsson & Halvarssons Årsredovisningsseminarium. Vi pratade om hur man kan växa värdet av årsredovisningen och hur man når fram till en målgrupp som man kanske inte i ...
  • Digital kundservice finns inteDigital kundservice finns inte Hur vill man att en kund ska bete sig när hen vill ha kontakt med företaget? ”Jo, först vill vi att kunden spenderar tjugo minuter på vår webb för att sedan inse att det inte finns några svar där. Sedan tycker vi att det är rimligt att kunden ägnar ytterligare...
  • Digital kundservice finns inteDigital kundservice finns inte Hur vill man att en kund ska bete sig när hen vill ha kontakt med företaget? ”Jo, först vill vi att kunden spenderar tjugo minuter på vår webb för att sedan inse att det inte finns några svar där. Sedan tycker vi att det är rimligt att kunden ägnar ytterligare...

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>